header

header
hairie

familyTREE

| Tuesday, 31 March 2009
aku ni anak yang paling ujung sekali..adik beradik tinggal 3 jer (yang sulung dah meninggal coz eksiden mase balik sekolah STBP form 6)..

Sorang dah keje, lagi 2 sedang belajar lagi..bapak aku keje kebun jer & mak aku jadi permaisuri sepenuh mase..

Tu je la...tengok la gambo2 ni..


ni gambar mase raye aidilfitri..ngan family mak cik aku (rumah sebelah jer) tapi anak2 die ni dah keje semua..diorang la yang meramaikan gambar ni..yang pakai baju kurung hitam tu nenek aku (dah meninggal mase pertengahan bulan Syawal 2008)...muke aku time ni terlalu fresh tau..haha..


ni my father kat dalam helikopter mase die hantar aku balik kampus...bapak aku ikut coz die nak tengok anak sedarenye yang dok kat Pengkalan TLDM Lumut ni..(keje as tentera laut tapi die wat maintenance helikopter)..bapak aku terkenal ngan aktiviti merapatkan hubungan sedara-mara yang terlalu ramai..(Seri Medan paling ramai sedara belah bapak aku ni)..


ni pulak family aku tengah siapkan menu untuk tetamu seramai 80 orang sekalu masuk dalam rumah mase raye ni..setiap raye ke-5 kitorng memang sediakan juadah untuk tetamu yang datang ke rumah..orang jawe kate 'baraan' dari Seri Medan yang datang...so, sape 2yang nak datang rumah aku mase raye, datanglah raye ke-5..makan free..


ni pulak namenye Zabir.sepupu aku..sekarang die study Diploma kat uitm Perlis..die ambik pertanian..ni gambr mase Johor dilanda banjir besar tahun 2006 kot..ni kat tengah2 jalan utama Muar -Yong Peng yang selalu treler besar2 lalu..petang2 kat sini mase banjir dah macam taman tema coz ade yang bawak satu family main air..haha..yang dating pun ade jugak..maklum la Pt Sulong tak pernah banjir..(last banjir dh lame dulu..tak ingat tahun berape)..








2 Readers:

{ mesmerising1 } at: 31 March 2009 at 17:36 said...

beshnye,
xpenah tgok gambau ayah kau tu,,,
hehe

{ hairie } at: 31 March 2009 at 20:07 said...

first time utk public...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean