header

header
hairie

fesyen budak sekolah di luar...

| Thursday, 2 April 2009
tetibe je aku 'terbukak' topik pasal fesyen budak2 sekolah mase kat luar..terutamanya budak pompuan..pas tu anis, azmi ngan alia pun join jugak...haha...

sebenarnye macam ni, aku tengok la dak2 pompuan ni kalau kat luar, cara diorang berpakaian ni macam NTS..nothing!!!...ntah pape jer..maksud aku diorang ni suke pakai tracksuit yang jenis macam jerut kat bawah pas tu tshirt fit yang x mampu nak tutup pinggang.. ke punggung, ups...
tshirt tu malu kot nak sampai bawah sangat, so , tshirt fit tu mampu sampai atas punggung je, ups, pinggang..
ni dia tracksuit yang digembar-gemburkan, ops, lupe pulak nak buang name brand, sebab diorang ada ke pakai brand ni, ke brand ni ada jual kat pasar malam? hehe..


ups, gambar ni x lah jelas sangat dengan ape yang dimaksudkan, tapi semua tahu kot nak menjelaskan gambar tu..


ni contoh baju plak..

tapi tak adalah nak mencadangkan diorang pakai macam ni plak kan, nanti orang tengok mulut berkumat-kamit (orang melayu kan)...pakai macam ni pun ok gak, ala2 gothic .. hehe.. lagi satu style siot.. group sangat...

research ni banyak aku wat kat pekan Parit Sulong (tempat aku sendiri tu..)..kebanyakannye budak kampung..tapi aku tak rase malu pun...bukannye family atau sedara mara aku yang wat pun..

notes:sape yang tak puas hati sile komen ye...tq


6 Readers:

{ mesmerising1 } at: 2 April 2009 at 13:10 said...

wawawa..
gamba informatif ,.
haha

{ hairie } at: 2 April 2009 at 13:54 said...

huh...ko yg over!!

zai baek at: 3 April 2009 at 08:41 said...

ak nk pki bj cm 2nd las n las pic 2 r g qiblat sok...

ala2 arabic siot...
ak ske ikt tema ok..

{ hairie } at: 3 April 2009 at 17:39 said...

yye...iyeiyeiyeiyeiyeiyeiyeiyeiyeiye...ye zai...tahniah!!!!!

{ Lady Leaya } at: 3 April 2009 at 21:24 said...

huhu...sur patut cikang beb!baru npk trend,,tudung dak skola y skin2, kain banjir, huh menyampah aku tgk..hhu(aku baek tau kat skola..slalu kai lencana)haha

{ hairie } at: 12 April 2009 at 20:11 said...

aku pn pakai lencana....siap pakai tie lg..hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean