header

header
hairie

jumpe doktor...

| Thursday, 2 April 2009
aku baru je balik dari unit kesihatan..saje nak cek coz badan aku gatal2 sejak kebelakangan ni..tadi doktor kate aku kene ruam..die soal selidik aku cam penyiasat kes ayam durian..die tanye pasal family & macam-macam lagi la...maklumla aku ni baru first time pegi unit kesihatan kat sini...

mule kene mase kat melake trip studio..kat apartment dah gatal2...tapi mase 2 kurang lagi..

die cek tekanan darah aku: normal..denyutan jantung 82..aku tak berape reti nak baca sangat yang ni...hu..

pas tu die bagi ubat sapu ngan pil..tu jer...die kate pas seminggu kene jumpe die balik..nak tengok ade perubahan ke tak..

3 Readers:

zai baek at: 3 April 2009 at 08:36 said...

kery tkot kene injek ea????

hahahaaaaa......kantoi...

ups, sori..

ala..2 bkn gatal ruam pn,
da mmg ko gatal pn sbnrny kn??

{ hairie } at: 3 April 2009 at 16:02 said...

zai ngengade.....cebuk jer..hhahaha

{ Lady Leaya } at: 4 April 2009 at 02:20 said...

ko tau..doktor kat situ psycho cket2..aku demam die kate aku kurang darah..aku lik bilik makan ubt mak aku bg da baek soknye..siap suh luruskan tgn tgk menggigil ke x..huhu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean