header

header
hairie

petikan daripada ucapan Pengarah Kampus

| Wednesday, 1 April 2009
Projek terbaru uitm Perak:
1) RMK-9; Pusat Islam & Bilik Kuliah (in progress)
2) Kafe Uptown & Downtown akan berubah semester depan
3)Dewan Makan 1 akan jadi Spa?ala...tempat urut..
4)Dewan Makan yang lain akan dinaiktaraf jadi kafeteria.

semua ni adalah dari petikan ucapan Pengarah Kampus UiTM Perak mase perasmian KESUMA, kejohanan sukan antara kolej..aku dengar pun terkejut jugak..tapi berdasarkan ape yang beliau kate insyaallah akan jadi semia ni..kite tunggu je la walaupun aku dah tak de kat sini sem depan (insyallah graduate on time)..

Fakta yang perlu anda tahu mengenai uitm Perak:
1) Pengarah Kampus kita adalah Tokoh Sukan UiTM 2008...
2) MASUM (majlis sukan2 universiti kot) telah memilih kampus kite untuk mengadakan perlawanan bola sepak di padang kita kerana setakat ini padang kita adalah yang terbaik di antara IPTA di Malaysia
3) Kita mempunyai kemudahan sukan yang terbaik di antara IPTA di Malaysia..

yang ni pun dari petikan ucapan Pengarah Kampus tu jugak,...

Jadi, kita sebagai warga Uitm Seri Iskandar perlu berbangga ape yang ade di kampus kita ni ...semuanya terbaik...

renung-renugkanlah dan selamat berhappy...hehe

5 Readers:

zai baek at: 1 April 2009 at 15:03 said...

spa sgale male..

spa Q ea????????

uptwn n dwntwn jd cm bkit aman kl kah???

erm..pas ni dm3 jd sdap r..huuhu~~

{ hairie } at: 1 April 2009 at 15:22 said...

ntah la.....spa ntah la...spaAYAMdurian kot...minyak ayam..durian 2 wat mandi lulur..mybe uptown n dwntown jd cam bukit bintang kot....huhu..ade Gold Man skali...

zai baek at: 1 April 2009 at 15:39 said...

ak ske kalo ad bkit bntg kt cni...
nt mst ko y jd gold man sgale 2..
kn?? kn?? hahahaaa....

ala...ak nk g spa 2..
2 r spa y ak tggu slama ni..
spa Q xkn gne prodct sgale durian 2...

bes nnnnyyyeeerrrr...........

{ Lady Leaya } at: 3 April 2009 at 21:29 said...

pe korg merepk ngan durian nih...huhu
kerepek pisang tul!
haha..

uptown+downtown dimajukan??makin byk r couple kat c2..kalau aku de pkwe kat cni tak pe gak..haha

{ hairie } at: 5 April 2009 at 13:02 said...

tu l ko alia..sape suh ade pakwe awal2...kan xdpt dating...lain kali tunggu la masuk u dulu baru cri pakwe kat sini..aku tgk elok je smua untuk ko...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean