header

header
hairie

Temuduga Terbuka sempena ALAM 2009

| Friday, 3 April 2009
ni first time aku temuduga budak2...dulu mase nak masuk uitm aku yang ditemuduga oleh pensyarah2 kat uitm Melaka..hu..

berbalik kepada gambar di atas, temuduga ni sebenarnya untuk ALAM 2009 yang diadakan kat Uitm Perak hujung tahun ni..


aku dapat jemputan jadi panel temuduga daripada En Azrul minggu lepas..aku kene temuduga budak2 Krew Pengurusan Lads Sesi Tahun 2010..agak terkejut jugak..tapi ni pengalaman, susah nak dapat..

aku bersama ngan Fahim & Wan Emirul...cube teka sape yang paling over di antara kami bertiga?...haha..Fahim la...diva katenye..die la yang paling banyak bersuara dan aku hanya mampu ketawa sahaja..hehhe..

di antara soalan wajib bagi setiap peserta adalah first, introduce yourself pas tu pengalaman anda dalam bidang pengurusan dan soalan terakhir adalah sebab kenapa kami perlu pilih anda untuk menyertai krew pengurusan LADS..Fahim pulak die menambah lagi ketakutan setiap peserta apabila die memberikan satu situasi (contoh pengurusan seperti Dinner) dan para peserta perlu menjawab dengan cara yang profesional..

ade yang speechless, jawapan tak kene ngan soalan, merapu,...haha...aku la tukang gelak..ade sorang tu die blurr tak tau ape nak cakap..ade yang pandai cakap english, ..macam2 lagi la..

ade jugak yang tak isi borang untuk jadi krew tapi datang temuduga dengan kami...

apakah tujuan anda menyertai krew ini?jawapan paling popular; ingin menimba ilmu pengetahuan & pengalaman dan ingin ke luar negara...yang ni paling popular.....


kami sebenarnya ingin mencari krew pelapis yang betul2 ingin buat kerja dan memberi komitmen yang tinggi terhadap pengurusan LADS ini...

bile kami tanya mengenai pengalaman, kebanyakannya wakil2 mase sekolah dulu..ade yang jadi penolong ketua pengawas, bendahari kelas, pengurusan kem,..yang bestnye ade yang pernah jadi anak angkat Datin Rosmah Mansor..betul...ade yang pernah join sukan wanita kebangsaan..yang bestnye ade yang pernah uruskan futsal..pas ni kalau ade futsal, die ni leh uruskan ..hihihi


panel-panel ni diorang temuduga budak2 unit kebudayaan ALAM 2008..botak, mek ngan lee...soalan popular dari lee; pernah menari tak?..hehe..tapi yang penting mereka boleh memberi kerjasama dan bersame-same lah...


falihin, sharoll ngan khairina pulak interview budak2 peserta ALAM 2009..mereka yang dipilih akan mewakili Uitm Perak sebagai peserta pada ALAM nanti...ape sumbangal anda pada ALAM nanti?jawapan paling popular; idea..sharoll dah boring dengar..same je semua..


yang pulak aliff, ziela ngan bob tengah interview budak2 krew pengurusan kecil ALAM 2009..zaedi, hanis nagn intan pun same jugak tapi diorng tiada dalam gambar ...


last sekali, kami bertiga kene pilih orang2 yang layak untuk menyertai krew berdasarkan temuduga tadi..agak sukar kerana tak ramai yang betul2 memberikan komitmen dan keyakinan yang tinggi..tapi akhirnya kami dapat 30 orang sebagaimana yang en Azrul mahukan...

tahniah aku ucapkan kepada yang terpilih..harap-harap dapat la uruskan segala event2 dengan cemerlang...good luck!!











6 Readers:

{ mesmerising1 } at: 3 April 2009 at 18:15 said...

ye ye..
amat bangge texture......
siapakah penah jd anak angkat datin rosmah tu?
reveal it cepat.. hehe
letop interview.. tahniah lah...

{ hairie } at: 3 April 2009 at 18:22 said...

ade nok sekor 2.......adik2...aku xbrape kenal..ko tnye fahim...hahaha

{ Lady Leaya } at: 3 April 2009 at 21:23 said...

huhu..ni keje korg..mcm best jer interview org..leh wat muke cengih aku...haha..

{ hairie } at: 3 April 2009 at 21:49 said...

hehe....muke ko memg sesuai untuk jd interviewer...hahhahaha..cenge giler...kikiki

jaja jiman at: 4 April 2009 at 17:11 said...

erm2 nk tyer..ape status aku..??aku pown telah ddi interview..huhu

{ hairie } at: 4 April 2009 at 17:29 said...

jaja.......kami minta maaf..anda telah direject kerana anda tidak mempunyai spesifikasi yang diperlukan..kualiti anda terlalu rendah sehingga menyebabkan .....eh!!! ape aku ngarut nih...jaja, aku xtau status ko la..bkan ku yg interview ko..cube tnye sharoll the showing off...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean