header

header
hairie

Final Studio 06: Urban Design 11 & 12 May 2009

| Tuesday, 16 June 2009
Cerita sedih dari aku walaupun aku wat biase2 jer..nak pangggil final presentation ker?coz kitorang tak pizen pun...

macam ni..studio 06 sem ni wat urban design kat pusat bandar Shah Alam..korang bayangkan satu pusat bandar shah alam tu kitorang kene design..sape2 dok shah alam tau la saiz site tu sebesar mane..haha..

dan yang sedihnya kami semua satu studio tak dapat siapkan semua...majoriti tak siap kaler...entah kenape tapi maybe site besar sangat kot..

dan first time aku tengok En Zul mengamuk depan kitorang..cemas gilerr....so, tak jadi pizen n kami kene submit hari esoknya..tak siap jugak..last sekali lecturer just ambik markah sahaja..dan kami ikut je la..

ni mase lecturer ambik markah..kitorang kene dok luar...dalam tengah2 tension n stress ni sempat jugak bershooting...hehe..saje ilang kan boring..(sebenarnye semua mengantuk gilerr..)

lelaki ni namenye En Azrul..die ni la yang selalu bagi update mase lecturer2 kat dalam bicang pasal nak bagi markah..hu..cerite yang menakutkan..


sudut menarik bod2 aku..tak siap kaler lagi nih..hari pertama..cantik tak shadow lantai tu..hehe

thanks to yana coz bagi pinjam & guna marker die....banyak tak?...tapi aku tak habiskan marker die tau...


petang 11hb tu kitorang kene siapkan board..sape yang tak siap esok tak boleh prezent..yang lain semua buat kat hostel..tinggal aku, zai, pija ngan ejat jer tinggal..kat bilik aku tido kang..

kat bawah ni muke dak2 landscape yang sedang dalam trauma..TRAUMA?..why?...hehe..nothing la...korang ekspresikanlah muke2 diorang ni...


rase kesian pulak bile tengok hafizudin ni tido...memang letih giler..tapi aku dengan selambanya tido kul 2 am bangun kul 4am..pas tu jerlajak sampai pukul 7am..dahsyat..


macam mane agaknye masa depan aku ek?...nantikan.....











2 Readers:

{ Lady Leaya } at: 17 June 2009 at 19:21 said...

aku suke ayat yang ni-->
"lelaki ni namenye En Azrul..die ni la yang selalu bagi update mase lecturer2 kat dalam bicang pasal nak bagi markah..hu..cerite yang menakutkan..".... haha..memang tukang update pun..bagus2...huhu

{ hairie_uitm } at: 23 June 2009 at 11:54 said...

nape plak ko yg suke?..kan ayat aku..mane bole org lain ikut2!!!...ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean