header

header
hairie

ABC special...

| Thursday, 23 July 2009
pas kelas CaDD hari selasa tu kitorang pegi makan ABC kat seksyen 2..saje nak melepak..lagipun ni baru kali kedua aku pegi ..sebelum ni anku pegi ngan sepupu aku kat sini jugak la tapi kedai lain..

best giler tengok ABC nih..meriah sangat..ade banyak perisa: durian, jagung ngan coklat..tapi kitorang mintak perisa coklat jer..

sebenarnya kat seksyen 2 ni tempat baru..diorang dapat kedai baru yang lagi best..dekat ngan kolej, tempat tunggu bas..so, bile orang turun bas terus je pegi makan..dan untung la segala gerai yang kat situ.. tempat asalnya dulu kat depan wetworld Shah Alam..agak sempit dan tak cantik..tapi sekarang ni dah dapat tempat baru yang cantik dah so makanan kene sedap jugak..

5 Readers:

{ Lady Leaya } at: 23 July 2009 at 16:18 said...

oit..sorang orde satu abc...haloba sungguh!

{ HAIRIEcerulean } at: 23 July 2009 at 16:38 said...

memg la sorg 1...ne ley kongsi2...ko lain la...haha

zai baek at: 26 July 2009 at 01:02 said...

ooooooooo......!!!!!!!!!!!!!
ptut r hlg je pas class cad..
mengular eskrim ea....
nk gak..
kames 2, mntak ak lg..
hu..xpe r..

{ msi.my } at: 28 July 2009 at 02:51 said...

amboi..meriahnye abc..nape xtry priser durriann?
nak...nak...

{ msi.my } at: 28 July 2009 at 02:51 said...

eh.tu azmi ker?meletop rambot...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean