header

header
hairie

muke itu...

| Tuesday, 14 July 2009
entry mase boring akibat penat wat assignment..gambar-gambar candid guna SLR..ni mase abang aku kawin tu..

kazen aku dak uitm shah alam dak photo..ni baru keje die yang betul..

ni pulak abang die..photographer jugak..

antara adik ngan kakak..ni la mak cik mak cik aku...diorang ni la yang buat segale hantaran yang meletopp tu..mak lik ngan usu

pak cik aku yang kat puchong..jarang sekali die balik kecuali ade event2 penting..
pak itam namenye


afiq danish namenye dak kecik ni..anak abang sedara aku..nak panggil ape ek?ko rase?

nana, sekolah lagi..form 5..anak kakak sedara aku jugak

abang aku...

atas die..

pak cik aku yang susah nak tangkap gambo die..mesti nak ngelak

mak cik aku (mak ipah)..mude lagi...ni la mak kepada photographer di atas

nenek aku yang still cantik lagi..hari2 menoreh jer..kalau ujan cepat2 balik

atok yang old school...speak bingkai besaq..

iman fathi name die ni..baru setahun kot..anak abang sedara aku jugak..

zaedi ngan amin yang pakai baju melayu tu..duduk kat bandar tapi sill suke kat kampung..kire tak lupe la asal usul die ni..respect la amin!!!

2 Readers:

{ mesmerising1 } at: 14 July 2009 at 22:28 said...

segale2..
huhu
pas ni jgn wat entry hot2.. bahaye.. he

{ hairie_uitm } at: 14 July 2009 at 23:26 said...

ye ar.....aku pown tkut jgk..tp aku xkutuk2 org taw...hahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean