header

header
hairie

ALAM 2009?...dah sedia ke?

| Wednesday, 25 November 2009

Aku dapat kad jemputan kat facebook ni. Macam biase la. Kali ni aku jadi Sukarelawan ALAM dan bukannya peserta ALAM. Kalau dulu kat UTM Skudai aku jadi peserta je.


Dan update terbaru dari En Azrul; Sukarelawan ALAM dikehendaki mendaftar nama pada 7 Disember 2009 dapi pagi hinggan tengah hari. Dan petang tu mungkin dah mula pembahagian kumpulan untuk peserta. Jadi kene la datang awal sikit. Aku mungkin datang 6 hb kot. Naik bas la apa lagi.tak sanggup aku naik motosikal jauh-jauh.


Kepada kawan-kawan janga risau nanti aku bagitau ape-ape update.

1 Readers:

zai baek at: 25 November 2009 at 14:53 said...

nk jugk kd undangn ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean