header

header
hairie

Apa cerita Azmi?

| Wednesday, 25 November 2009


Setelah berehat di rumah sejak selepas Aidilfitri, Azmi tetap sama tapi lebih baik la. Tapi besi kat kaki tu ada lagi. Belum bukak.


Dia ni datang Shah Alam sebab nak ambil barang dia nak guna kat rumah. Sekali dengan ambil kakak dia yang belajar kat Puncak Perdana. Ada la 1 jam dia duduk kat rumah tu.


Besi tu agak menakutkan la. Macam mane ek nak cakap. Korang tengok la sendiri gambar ni. Dan sekarang ni pada 23hb November besi tu dah dibuka dan dalam proses untuk berjalan.



Tulang tu dah bersambung dah dan harap-harap semester depan dia boleh la datang.




1 Readers:

{ joe FZR } at: 26 November 2009 at 14:43 said...

salam..buat pengetahuan semua..kawan kita azmi elias tak pakai lagi kasut besi ne..dah buka dah..sekarng tengah belajar jalan..sape nak tolong ajar dia bjalan silalah..(p/s: sowi ye..arap ko cepat sembuh..leh main futsal team kita..haha)Chaiyok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean