header

header
hairie

Astro BBQ Night

| Thursday, 12 November 2009

Sebelum semua orang balik kampong masing-masing (maklum la semua orang ada kampung), kitorang buat BBQ kat Tasik Seksyen 7. Aku datang je lepas isyak tu terus je hujan lebat, jadi kitorang duduk je kat gazebo tu..pas hujan berhenti kitorang pun mula bakar ayam tu.

Kenapa Astro?kitorang memerlukan alas untuk bakar arang tu so dapat la piring astro yang dah terbuang tu..cantik lagi tu..


bersama-sama membakar!!!...yeah!!


Malam tu segala-galanya masin..mee hon goreng ngan ayam BBQ…tapi sedap!!..air pulak mnis tahap gaban..sedap jugk..kalau tak salah aku makan 3 pinggan kot mee tu..hehe..


member baik..kanak-kanak...hehe


sedap ke nis?..lynda?


terima kasih kepada kawan-kawan yang datang..memang best!!..tapi hujan membataskan aktiviti kita..haha

2 Readers:

{ Ella } at: 13 November 2009 at 18:43 said...

ni jer ker gambar nyer... xde dh gmbr aku erk..hehehhe

{ hairieCERULEAN } at: 14 November 2009 at 09:45 said...

haha..ella oii..aku pilih2 gmbr yg pnting2 jer..yg lain tu ade aku simpn la..hehe..nnt sem dpn aku bg ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean