header

header
hairie

Ke mana kamu?

| Thursday, 12 November 2009
Assalamualaikum..setelah lama menyepi daripada blog ku yang tercinta ini, kini aku kembali mencuri masa untuk menulis kembali… Statement sangat ayat atas tu..tapi memang betul, dah lame aku tak update blog aku ni atas sebab-sebab yang lebih penting daripada blog ini..ingatkan lepas raye nak update sikit tapi tidak berkesempatan la pulak…

Buat pengetahuan kawan-kawan semua, budak-budak landscape ni kalau dah nak dekat hujung semester memang busy gilerr!!!..final project | final submission | presentation | test …macam-macam ada..


Orang kate bile dah masuk degree ni senang tapi bagi aku sebaliknya…sama je macam diploma.. dah la aku kali pertama duduk rumah sewa | wimax kat umah sewa | ada motosikal sendiri | banyak lagi..kire aku ni kene culture shock agaknye…semua kerja pun kelam kabut..


Bayangkan dalam seminggu tu ade konvo, pas tu esoknye ade test, presentation…dahsyat!!..next week lagi ade submission final project, kelas ganti, presentation history, test lagi…



Alhamdulillah sekarang aku dah kat kampung..tapi aku tak free pun..cik aku ajak aku buat survey kat Bandar, jadi aku join je la…die ni kerja kat firma arkitek landskap..masa raya ade die offer suruh praktikal kat tempat die kat JB..nanti la aku fikirkan..


Dan sekarang aku menanti penuh debaran keputusan peperiksaan akhir aku..agak-agak aku kat mane ek semester depan?..04 or 05..sejak lepas final presentation studio, selalu terbayang ayat-ayat berbisa En Dzarul..macam menakutkan dan meyakinkan..entah la..



0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean