header

header
hairie

Setahun sudah...

| Monday, 29 March 2010
Hari ni 29 Mac 2010 genaplah setahun usia blog aku ni.. Bermula dengan www.icelemontea-hairie.blogspot.com dan sekarang menjadi www.mohdkhairi.com. Dah banyak aku tulis kat blog ni sejak Semester 06 Diploma kat Perak dulu.

Terima kasih kepada Hazwan Mohd, kawan baik ku dari Melaka yang dulu belajar same-same mase diploma. Die la yang tolong daftarkan blog aku. Mase tu kat studio lagi..Tah tibe-tibe die offer aku nak buatkan blog. So aku pun okay jerr..hoho..

Dan kepada follower-follower aku, terima kasih banyak-banyak coz selalu follow..selalu ke?..haha..terima kasih la sebab memeriahkan blog aku ni.

Dan kepada Shifa terima kaseh sebab uruskan domain aku. Daripada blogspot kepada .com. Sekarang n semua orang dah senang nak ingat blog aku..

kepada alia..kenape kene alia?..xde pape la..hahaha

1 Readers:

{ tiqah } at: 29 March 2010 at 01:06 said...

congratz!! aku pon ngah menghitung hari utk blog aku usia setahn... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean