header

header
hairie

Al Fatihah Untuk Atok

| Friday, 15 October 2010
Allahyarham Hj Mohd Shukri Bin Hj Ali
Telah kembali ke rahmatullah pada petang  Ahad, 3 Oktober 2010 
dalam lingkungan jam 4 petang


Aku tak sempat nak tengok kat hospital. Tengahari tu dah dapat sms dari aabg suruh balik jap. Then, sampai je R&R Ayer Keroh dapat mesej yang atok dah tak ade. Tersentap seketika. Tapi alhamdulillah aku dapat sama-sama dengan ahli keluarga uruskan pengkebumian jenazah allahyarham.

Semoga arwah atok aman dan bahagia di sana. Amin..

2 Readers:

{ Putera Katak } at: 16 October 2010 at 06:00 said...

innalillahiwainnailaihirojiun...
aku turut simpati en hairi...
bersabar eh?sama2 kita sedekahkan al-fatihah n doakan atok kau bebas dari azab kubur dan azab api neraka...dan d golongkan dlm golongan2 org yang beriman.berilmu dan beramal soleh...eh?
i'm sorry to hear that....

{ HAIRIEcerulean } at: 16 October 2010 at 21:56 said...

thanks ben..aku pon doa mcm tu jgk utk atok aku..
'yg sedihnye hajat nk tgk kt hspital xdpt..blom smpat smpai Bt Pahat lagi aku dh dpt berita tu..mase otw..sdey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean