header

header
hairie

Karnival Pengantin 2010

| Monday, 20 December 2010


Karnival yang diadakan di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC convec) pada 5-7 November 2010. Kali pertama aku jejakkan kaki ke SACC convec ini. Cetusan idea nak pergi karnival ni adalah dari Pija dan kemudian aku tengok kat internet. Memang ada dan masuk percuma. Aku pergi dengan Syuee, Ika dan Syida sahaja. Yang lain tak mahu ikut kami.






 Tujuan lawatan adalah nak tengok pakej-pakej pengantin yang ditawarkan, rekabentuk pelamin zaman sekarang yang makin dahsyat, dan juga album pengantin yang mengandungi gambar-gambar menarik yang diambil oleh jurugambar-jurugambar terhebat Malaysia.





Pameran adalah termasuk daripada kad jemputan, cenderahati tetamu, pelamin, baju pengantin, set bilik tidur dan banyak lagi la wey! Bagi siapa-siapa berangan-angan nak kahwin boleh datang tanpa paksa dan dengan rela hati. Yang tak nak kahwin pun boleh masuk jugak. 




0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean