header

header
hairie

Berkongsi Header Blog Baru

| Wednesday, 26 January 2011

Inilah dia hasil kreativiti daripada rakan blogger aku yang juga merangkap pengasan blog aku di mana beliaulah yang mula-mula memperkenalkan dunia blog kepada aku pada 2008. Nak kenal beliau?sila lawat di sini, Hazwan Mohd. Aku nak tukar sendiri tak berapa pakar tapi dengan bantuan beliau maka berseri-seri lah blog kesayangan aku ni yang hampir mencecah ulangtahun kedua Mac ini. Terima Kasih (^_^)

10 Readers:

{ CikHanis } at: 26 January 2011 at 23:00 said...

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAAHAHHAAHAH ;P

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 26 January 2011 at 23:05 said...

pe anes!!

{ mesmerising_wan } at: 27 January 2011 at 00:37 said...

wahaha~ terharu!~
bese jew.,.
eh ko xnak tukar layout baru ke? hehe
ngade2!~

{ CikBulat } at: 27 January 2011 at 01:11 said...

wahhh!! cantik headerrr !! Ahaks..!! 55 ! nak adiahhh !!

{ hairie } at: 27 January 2011 at 09:35 said...

Wan: ley ke?aku on je aslkn ade kaler biru hitam & nmpk eksklusif..hehehe

Din: 55?nk ke?haha

{ msi.my } at: 27 January 2011 at 12:42 said...

senyom sokmo!like2!!

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 January 2011 at 13:54 said...

ahahha...my faveret shoot! gigi mst kne tunjuk..hikhikhik

{ SyedGraphiX } at: 27 January 2011 at 15:03 said...

wahhh.. nice je header tu ;)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 January 2011 at 15:44 said...

thanks syed! member yg wat..thanks to him!huhu

{ msi.my } at: 28 January 2011 at 12:08 said...

hehe..setiap pic ko mesti harus wajib nampak gigi ko tu..duta kolget ek?or darlie?? =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean