header

header
hairie

Dunia Baru 2011

| Sunday, 2 January 2011
Tahun baru 2011 disambut dengan meriah di seluruh negara. Aku buat kali pertamanya menyertai ribuan warga kota membanjiri Dataran Merdeka bagi menyambut ketibaan tahun baru 2011 yang bakal dihadapi dengan penuh cabaran dan kegembiraan dan pelbagai perasaan.

Sekarang dah semester 07 dan berbeza dengan semester lain. Tak perlu datang kelas, tak perlu jaduan waktu, tak mengadap pensyarah dan tak perlu melakukan@menyiapkan kerja projek. Sekarang ni aku dah masuk dalam dunia pekerjaan@dunia mencari duit. 

Perasaan ini secara jujurnya bercampur baur. Tidak terlalu teruja tapi terlalu takut untuk menghadapi latihan praktikal ini. Kita tak tahu apa akan berlau nanti, apa kerja yang diberikan oleh orang atasan dan apa yang perlu dihadapi sendiri serta membuat keputusan dengan cepat dan tepat!

Esok, 3 Januari 2011 bermulanya latihan praktikal di Shapakat Consultant di TTDI Jaya. Harapnya segala ketidak keruan dan kehangatan debaran menakutkan ini dapat diatasi. Doakan kami semua berjaya. Insyaallah

3 Readers:

{ Dila Bahaudin } at: 2 January 2011 at 22:49 said...

same la ngn kita..
selamat brpraktikal...

{ HAIRIEcerulean } at: 3 January 2011 at 15:33 said...

hehe..punye la berdbar dr smlm nk start prktikal..haha

Anonymous at: 24 March 2011 at 15:17 said...

Salam,
Saya ZARA. Student UIA. Saya ada apply untuk wat practical kt shapakat. tp sampai skrg xtaw citer. Ada tak contact no. yg saya leh reach sbb kol ofis dah 2 3 hari xde org jwb...thnx.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean