header

header
hairie

Oh! Jusco Bukit Raja jugak la pilihan kami

| Sunday, 30 January 2011
 Makan mee bandung Muar diwaktu tengahari yang dikatakan sedap tapi rasanya 
tah tak macam mee bandung yang mak aku buat walaupun tak ada nama Muar.
 
Pusat membeli belah yang paling dekat dengan kami. Kat sinilah segala wayang kami tengok. Yang terbaru kami baru sahaja menonton secara beramai-ramai cerita KHURAFAT. Macam mane?Takut? aku ni kalau tengok cerita memang susah nak faham, bila dah nak habis baru dapat tangkap cerita tu. Cerita ni? Oh no..memang menakutkan bila hantu kejap keluar sebelah sini, sebelah sana dan mana-mana lah. Mesti korang tahu kan macam mana jalan cerita Khurafat tu. Paham-paham sendiri lah ye. Ape pun memang menyeramkan sehingga terbawa-bawa masa tidur.

Kenyang selepas seram menonton cerita Khurafat

 Apa agaknya yang dibincangkan oleh Ika bersama teman lelakinya sehingga mewujudkan bentuk mulut yang sungguh gembira dan wajah teman lelakinya yang penuh kecintaan terhadapnya..

Nur Eyda yang sentiasa gembira keculai waktu tidur beliau tidak dibenarkan 
senyum kerana akan dikatakan gila.

You, janganlah makan daging tu. I tak suka la You makan benda ni. You tak takut ke nanti kalau I kahwin dua? I tak nak jadikan You sebagai madu nanti You makin jauh dari I.

11 orang menyertai rombongan kali ini. Saja nak memeriahkan lagi wayang tu. Masa makan je dapat tangkap gambar kemudian masing-masing buat hal masing-masing maklumlah ada pasangan masing-masing kan. 

3 Readers:

{ mesmerising_wan } at: 2 February 2011 at 21:30 said...

oiy.. best ke cite tu,, cam best je,.
hu, bile lah nak tgok ni!

{ msi.my } at: 4 February 2011 at 00:46 said...

wahhh,,sume kuar dgn kapel....ko kapel dgn shahida "pegi balik" kan,,mamu kapel dgn basit kan..meriah2..jgn mare,,hahhaa! =]

{ hairie } at: 6 February 2011 at 14:22 said...

wan: best jgk tp terase pendek la cite tu..seram agk dhsyt,..hoho

sharoll: ahaha..masing2 dh ade kemajuan taw!haha.mamu n basit kn dh dr dulu..cume trpisah kjap je mase mamu tinggl basit smbung dgree kt s.alam then alhmdulillah mereka brsatu kmbali..hahaha tp ape mksud pegi balik tu wey?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean