header

header
hairie

Sejenak di Shah Alam Walk

| Sunday, 30 January 2011

Cerita yang bermula hanya untuk pergi makan bersama akibat dah lama tak bersua. Lepas makan tak tau nak pergi mana jadi berpusinglah di pusat bandar Seksyen 14 Shah Alam. Siapa dia? Afiqah dan Syida je. Mereka ni yang beriya nak jumpa aku. Dengan syarat kau ambik aku kat rumah aku. Aku tunggu. 


Mereka ni sesekali nak jugak bergelumang dengan kamera sebab mereka rasa mereka cantik tapi tak se'meletop' dengan orang lain. Begitu merendah diri mereka ini. Apa pun, aku jugak yang tangkap gambar mereka kan. Jum, aku nak kongsi malam ynag sekejap di Shah Alam Walk.


7 Readers:

Anonymous at: 30 January 2011 at 00:50 said...

beriya nk jumpe ko!!!!!

{ hairie } at: 30 January 2011 at 00:55 said...

ahaha..sape?

{ ladyleaya } at: 30 January 2011 at 02:01 said...

aku lalu situ td..korg rupenya duk2 posing, sib bek aku xjerit..huhuhu..(xde lalu pun..haha)

{ myra idora frozzy } at: 30 January 2011 at 03:10 said...

alahai... bukan nak belanja aku.. mcm ni lah khairi

{ hairie } at: 30 January 2011 at 09:02 said...

alia: kalau nk kne pukul jerit la kuat2...hahahaha
myra: knape kne blnje ko?why? rasenye xde kaitn ngan post ni..ahaha

{ Muhammadnuraizuddin } at: 31 January 2011 at 13:58 said...

weh, bukn nak ajak aku..ahhahah

{ hairie } at: 31 January 2011 at 21:58 said...

en din ..ahhaa..anda di pulau indah ..amat jauh untuk mghubungi kn..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean