header

header
hairie

Contest Ada Apa Dengan Cinta

| Tuesday, 15 February 2011
Kali ni aku sertai contest yang agak jiwang sikit. Setelah mengambil masa yang singkat untuk memikirkan ayat apa yang sesuai akhirnya, terkeluar juga ayat cinta yang tak seberapa ini. Kalau korang yang lain nak sertai jom tengok kat Qarl

Korang nilai sendiri apa maksud ayat tu apepun yang penting YAKIN okay..tak kisahlah yang penting aku dah sertai contest ni..korang dah?

5 Readers:

{ CikHanis } at: 15 February 2011 at 11:28 said...

wah!

{ mesmerising_wan } at: 15 February 2011 at 12:18 said...

kejiwangan disitu

{ hairie } at: 15 February 2011 at 13:52 said...

ahahaha...saje try...rezeki ade kt mane2..hahaha

{ Dilla Nur } at: 15 February 2011 at 23:15 said...

gud luck ye...huhu

{ hairie } at: 16 February 2011 at 09:27 said...

huhu..ni saje je nk try.. TQ dilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean