header

header
hairie

CONTEST SAYA:: SAYA DAN GADGET

| Tuesday, 22 February 2011

Assalamualaikum, hari ini aku nak sertai aktiviti blogger lain yang paling mudah dengan hanya letak gambar sekeping sahaja. Tapi aku suka tulis panjang-panjang. (^_^) Kali ini aku jadi peserta yang tak dijemput tapi tak kisahlah yang penting aku nak buat apa yang aku rasa betul dan aku suka. Bukannya blog orang lain pun, blog aku jugak.

Kali ni mengenai gadget yang anda ada dan tak kisahlah benda tu mahal ke murah ke yang penting gadget. Kalau siapa-siapa nak sertai silalah klik FARAAA HALIM

Okay inilah foto yang aku jadikan bagi memenuhi contest ini. Gadget aku kecil sahaja tapi aku sangat suka sebab senang nak bawak dan juga untuk merakamkan saat-saat terindah bersama kawan-kawan dan ahli keluarga (^_^). Kamera Digital biasa je yang aku ada. Model SONY dengan 14.1 MP. Setakat ni sahajalah, semoga berjaya untuk diri sendiri dan juga ahli-ahli blogger yang lain. 

6 Readers:

{ CikHanis } at: 22 February 2011 at 23:46 said...

ehem!banyakkkkkkkkkkkkk gadget ak!

{ hairie } at: 23 February 2011 at 09:16 said...

ahahaha..kereta ko yg ade GPS tu kn gadget..hahahaha

{ faraa halim } at: 23 February 2011 at 11:47 said...

iee kecik nye,
x nmpk le, hehe
tq sbb join ;))

{ hairie } at: 23 February 2011 at 12:20 said...

ahahha...dh memg kamera tu kecik ..nk et cmane kn..hehehe...

{ yana } at: 24 February 2011 at 21:32 said...

suka kaka ue comel sgt3...
dy posing pon cute jek..
p xsuke apa yang terletak diatas kepalanye..
sgt berat kah..???cam beban gitu..hehehe..
(kesengalan alya terserlah)ehhe...

{ hairie } at: 24 February 2011 at 22:01 said...

kakak mane 1 ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean