header

header
hairie

Belajar DSLR

| Monday, 28 March 2011

 Mari belajar teknik-teknik mengambil gambar dengan betul. Encik Ezad Hafidz yang tawarkan aku buku ini. Jadi apa salahnya aku belajar walaupun aku tak mempunyai kamera besar. Dengan kamera kompak sahajap un dah boleh buat.  Buku ini aku tengok sekali lalu sebab belum berkesempatan untuk membaca secara khusyuknya. 

Buku ini pada pendapat aku sesuai untuk orang yang macam aku ini yang sedang berjinak-jinak dengan dunia fotografi yang menjanjikan kepuasan bergambar. Kalau professional pun boleh baca juga. Dalamnya, ia memuatkan cara mudah menguasai fungsi dan kawalan kamera DSLR. Terdapat juga tutorial dan latihan yang membolehkan para pembaca membuat latihan praktikal sendiri bagi memantapkan lagi pemahaman pembaca. Juga disertakan tip-tip yang berguna bagi menyelesaikan masalah berkaitan dengan fotografi.

Saiz buku ini kecil sahaja, sebesar tapak tangan aku ni yang berusia 22 tahun. Boleh masuk poket dan juga selit dalam beg kamera atapun beg tangan bagi wanita. 

Harga buku ini RM12.90 dan aku tak pasti bila buku ini akan berada di kedai MPH Bookstore. Tapi siapa-siapa nak buku ini, bolehlah hubungi aku. (^__^)

3 Readers:

{ Ms. Sugar Sugar } at: 16 April 2011 at 12:24 said...

nakkk,, mane nak dpt ?

Anonymous at: 30 April 2011 at 21:25 said...

saya berminat nak dapatkan buku ini...hubungi saya 0135511679..Din,Sabah

Anonymous at: 30 November 2011 at 11:15 said...

nak jugak.....leh hubungi sy.....0193670842... -ass-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean