header

header
hairie

Blog Saya Sudah Berusia 2 Tahun

| Tuesday, 29 March 2011
 Alhamdulillah, akhirnya blog aku ini dah berusia 2 tahun. Tak banyak perkembangan yang berlaku kerana di luar sana masih ada yang tidak mengetahui tentang kewujudan blog ini. Tapi tak apa asalkan aku boleh menulis dan juga berkongsi pengalaman dengan siapa-siapa sahaja yang sudi singgah di blog yang ringkas ini. 



Masa mula-mula dulu teringat pengasan blog ini iaitu Hazwan Mohd tiba-tiba tawarkan aku untuk buat blog dan waktu itu memang aku berminat untuk menulis sebab aku tengok dia  edit gambar dan msuk blog dan kemudian cerita. Dari situ timbul keinginan aku untuk buat blog sendiri dan akhirnya impian aku tercapai. 

Aku boleh menulis, cerita dan kongsi foto-foto aku dengan semua orang. Sekarang ini aku makin aktif dalam fotografi hanya untuk suka-suka sahaja dan juga sepanjang semester praktikal yang tak terlalu sibuk sangat, aku sempat untuk sertai contest-contest anjuran blogger lain. Secara tak sengajanya, entri-entri aku dah semakin bertambah dan makin meriah. Setakat ini alhamdulillah aku dah tersenarai sebagai pemenang untuk 2 contest dan berbaloi rasanya bila mencuba. 
Apa pun selepas ini insyaallah aku akan cuba buat transformasi ke atas blog/laman web aku ini setanding dengan alamatnya www.mohdkhairi.com yang dikatakan sebagai sebuah laman web sendiri dan bukannya blog. Tapi aku tetap panggil blog. Bila dah ada .com ni, rasa mudah orang nak sebut dan ingat. Insyaallah jika berkesempatan aku akan cuba buat perubahan pada laman web aku ini.

5 Readers:

{ CikHanis } at: 29 March 2011 at 00:25 said...

muke miang gile si rimau tu!rimau ke miow?hehe

{ hairie } at: 29 March 2011 at 00:27 said...

hahaha...aku rase mcm rimau tp mate tu miaw...xkesah la asalkn nmpk cute! hikhik

{ dya radziah } at: 29 March 2011 at 00:45 said...

tu namanya rimaumiow~

{ hairie } at: 29 March 2011 at 09:22 said...

haha...radz: dh kne kacuk kot mase musim mngawan..tu la, mengawan dlm gelap.. kn dh trsalah pasangan..hahaha

{ mesmerising_wan } at: 29 March 2011 at 13:11 said...

bertuahnye ade dot com....
erk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean