header

header
hairie

Contest Gaya & Fesyen 2

| Sunday, 13 March 2011
Cik Cunndaa sila klik.

Mahu mencuba lagi dan aku harap tuan punya contest tak marah ek.. Yang tadi tu fesyen untuk perempuan dan yang ini untuk fesyen lelaki pula. Kalau lelaki, ringkas sahaja cukuplah dengan seluar, kemeja dan jaket kalau perlu. Itulah pilihan aku. Asalkan selesa dan kena dengan aktiviti apa yang kita nak buat serta mengikut suasana lokasi.

Pertaruhan yang berani agaknya ni guna gambar sendiri. Fesyen ini menyamai fesyen untuk ke pejabat tapi yang ini aku ke Jalan TAR, Kuala Lumpur untuk membeli belah bersama kawan-kawan sambil bergambar. Semuanya koleksi dari apa yang ada dalam almari baju aku yang kecil itu. Nak kata gaya retro tak jugak tapi corak baju tu menghampiri atau menyamai kan fesyen retro .. 

Okay mahu tag kat kawan-kawan: Hanis Adila Othman, Norsidah Mohamad dan Alia Abdul Rashid

TERIMA KASIH DAUN SELASIH (^_^)

2 Readers:

{ cunndaa } at: 13 March 2011 at 21:12 said...

wah.....ensem nye...
hahahhaaa...boleh ke bg ayat mcm nie..
heheee...gud luck ye

{ hairie } at: 13 March 2011 at 23:04 said...

hahaha...boleh je ..jgn risau, aku xkn kembang idung pn,,..hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean