header

header
hairie

Contest Gaya & Fesyen

| Sunday, 13 March 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger sekalian. Semangat untuk menulis pada hujung minggu ni semakin membuak-buak disebabkan tak ada benda  lain nak dibuat. Jadi terjumpa pula Contest Gaya & Fesyen anjuran Cik Cuundaa.


Tujuan aku sertai contest ini adalah untuk menyokong segala aktiviti yang blogger buat demi memeriahkan dunia blogger yang semakim meriah dan panas ini. Macam-macam cerita kita dengar daripada media massa kan. 

Siti Maslinda Roslan
Inilah gambar yang aku pertaruhkan untuk contest ini. Gambar ini hasil daripada tangan aku sendiri yang memegang kamera Canon milik model dalam gambar tersebut di mana beliau merupakan kawan sekelas saya ketika ini. Lokasinya adalah di sekitar bangunan Perbadanan Putrajaya. 

Sebenarnya kebetulan Lynda dipanggil untuk sesi fotografi di sana dan aku sertai sekali dengan kawan-kawan yang lain. Konsep fesyen yang digunakan adalah Modern Western East gaya muslimah. Walaupun bertudung, beliau masih dapat menggayakan fesyen tersebut dengan jayanya dan amat berpuas hati dengan hasil gambar tersebut.

Di sini saya mahu menjejak wanita-wanita cantik, antaranya, Adila, Nur dan juga Lynn.. anda memang cantik (^_^)

2 Readers:

{ cunndaa } at: 13 March 2011 at 21:11 said...

wah....comey nye...
tengs join ye
gud luck

{ hairie } at: 13 March 2011 at 23:03 said...

hehe....nasib baik jmpe blog kamu...hehe... wlaupn kamu xjemput saya, tp nk ucap thanks jgk..hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean