header

header
hairie

CONTEST KITA KAWAN KAN ??

| Friday, 25 March 2011
Contest dari Cik Gorgeous Tetap Bebel mengenai kawan. Menarik tajuknya dan aku terpanggil untuk menyertainya.  Terus kepada foto yang dipertaruhkan:

Saya dan kawan pejabat saya Cik Hanis

3 Perkara yang saya sukai mengenai gambar ini:
(1) Kami suka jalan-jalan bila ada waktu lapang atau dengan kata lain waktu hujung minggu
(2) Saya suka tangkap gambar dan dia suka bergambar maksudnya sayalah jadi jurufoto   beliau dan juga kawan-kawan lain. Tak apa, asalkan saya gembira dan mereka suka.
(3) Kadang-kadang kami tak sependapat tapi sekali sekala kenalah mengalah kerana hasilnya sangat memberangsangkan.

Tagline yang menggambarkan bLog CG: Terus bebel dan tetap GORGEOUS!

Kawan-kawan saya yang suka bebel macam CG : Cik Linda, Cik Nur Eyda dan Cik Anis

1 Readers:

{ CikHanis } at: 26 March 2011 at 18:43 said...

ahhahahhahaha.aku suke y no 3 tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean