header

header
hairie

Contest:Gambar Paling Sengal by Jamban Comel

| Friday, 25 March 2011
Assalamualaikum, kena gagahkan diri semata-mata untuk elak blog ini dari terus bersawang dan berhabuk tanda dijaga. Kali ini nak sertai Contest oleh Jamban Comel mengenai gambar paling sengal a.k.a sempoi la bagi aku. 

Inilah foto yang aku pertaruhkan. Sila abaikan suasana hingar bingar di belakang tu dan fokus kepada rakan-rakan serumah saya yang mejunjukkan memek muka masing-masing yang mewakili sifat dan perasaan masing-masing (^__^)

saya seorang yang sengal sebab....bila saya sengal, saya akan rasa gembira dan hilang segala tekanan yang bersarang dalam kepala ini. Kalau kawan-kawan kita pun sengal macam kita (sama kepala) makin sengal la jadinya kan tapi asalkan sengal tu berlapik dan tidak menyakitkan hati kawan-kawan lain. (^__^)

Juga khas untuk kawan-kawan lain yang lagi sengal! 

3 Readers:

{ CikHanis } at: 25 March 2011 at 21:48 said...

hehe

{ June Flizzow } at: 25 March 2011 at 22:35 said...

good luck !

{ hairie } at: 25 March 2011 at 23:32 said...

anis: hehehhe...hahaha
june: TQ..good luck utk kamu jgk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean