header

header
hairie

Dapat saman dari MBSA!

| Wednesday, 30 March 2011
Ini kes Anis dapat surat saman dari MBSA sampai ke rumah di kampungnya! Dan kemudian hati aku terdetik untuk tengok juga sebab aku pernah dapat kertas bertulis tak tau nak panggil saman ke surat cinta sebab kalau surat saman mesti dia tulis nilainya berapa kan. 

Selepas memasukkan nombor kenderaan dan juga IC (gigih sangat nak bagi no IC) maka keluarlah page di atas dengan bangganya berlatarbelakang warna biru. Senyum..tak perlu kata apa-apa (sambil nyanyi). Tak terkejut sangat sebab dah jangka mesti kena bayar ni. 

Apa yang aku buat salah?? Aku parking motosikal di tempat yang tak sepatutnya. Tak sangka pula kena saman. Semuanya berlaku di Kompleks PKNS apabila aku sedang gigih untuk mencari kedai yang buat blueprint tapi tak jumpa. Keluar sahaja dah ada kertas dalam bakul dan aku cuba tengok motosikal lain yang menggunakan nombor pendaftaran negeri Selangor, mana tahu diorang ini tak kena tapi kena juga. Dengan selambanya depan orang MBSA tu aku sibuk nak tengok motosikal orang lain. Lantaklah, kau dah sama aku dah la.! 

Inilah akibatnya kalau salah letak motosikal

3 Readers:

{ CikHanis } at: 30 March 2011 at 15:21 said...

eleh!40enget kecoh.ak 4ratus elek je.haha

{ hairie } at: 30 March 2011 at 16:10 said...

eleh! ko kaye xpe...skali tekan no umah, tros dpt..weeeeeee....

{ Dila Bahaudin } at: 30 March 2011 at 23:08 said...

22 feb.. tarikh bday... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean