header

header
hairie

JANGAN pandang camera!!!

| Sunday, 13 March 2011

Assalamualaikum kepada ahli blogger semua (^_^) sehari duduk depan laptop godek-godek blog orang lain dengan niat nak sertai contest diorang dan terjumpa yang ini. Nampak menarik dan mudah sahaja. Nak sertai, jom klik WAJAH RAHSIA HATI.

Inilah gambar yang aku pertaruhkan. Bukan mengharap kemenangan tapi mahu berkongsi pengalaman. Gambar ini diambil semasa kami bersama-sama menonton wayang di Jusco Bukit Raja. Aku yang tangkap gambar ini semasa gadis cantik ini sedang sibuk mencuba kamera filem edisi lama berjenama PENTAX. Korang semua tak pernah dengar kan. Tapi sememangnya kalau anada pandai guna, semua gambar akan jadi cantik (^_^)

Entri khas untuk mereka yang suka bergambar Hanis Adila, Norsidah dan Maslinda  
TERIMA KASIH (^_^)

2 Readers:

{ CikHanis } at: 13 March 2011 at 19:25 said...

haha.so sweet kawan!

{ hairie } at: 13 March 2011 at 19:29 said...

hehehe...tu je kot gmbo yg elok...yg lain xberape elok..hehehe (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean