header

header
hairie

JUMPING HIGH PHOTO CONTEST

| Sunday, 13 March 2011

Assalamualaikum para blogger (^_^) sesi  menggodek blog orang diteruskan dan menjumpai contest ini. Anda suka lompat kan masa ambil gambar. Jadi kali ini aku kena letak gambar lompat tak kira gambar siapa asalkan aku yang tangkap gambar itu. Kalau siapa-siapa nak sertai sila klik sini LIFEOFTYRA

Acu Chad jadi pertaruhan (^_^)

Gambar ini saya tangkap semasa pembentangan akhir projek studio 06 : Kajian Landskap Budaya. Kenapa aku pilih gambar ini? Ekspresi muka pada gambar ini menunjukkan yang beliau sangat gembira dan berpuas hati dengan apa yang beliau telah buat atau laliu sepanjang semester untuk sampai ke peringkat terakhir ini sebelum cuti semester bermula. Bayangkan kami termasuk aku sekali, kami perlu berjaga malam sampaikan tak cukup tidur semata-mata untuk menyiapkan kerja projek kami ini sebelum tiba hari pembentangan. Kebetulan, waktu kerja projek ini hampir bertembung dengan tarikh peperiksaan akhir kami. Dan kami perlu bijak membahagikan masa untuk menelaah nota dan juga meneruskan kerja projek.

Saya mahu tag pada mereka yang suka melompat: Cik Noona Manes, Nur Eyda, Lynda Roslan dan juga Lady Leaya. Sila ambil perhatian okay (^_^)

TERIMA KASIH (^___^)

4 Readers:

{ Tyratyra } at: 13 March 2011 at 22:20 said...

hehehe seronok betull :)

tengs sebab sudi join yaa.
goodluck !
;D

{ hairie } at: 13 March 2011 at 23:05 said...

haha..welcome (^_^)

{ mesmerising_wan } at: 14 March 2011 at 01:13 said...

huk alorh!! tinggi gilew!

{ hairie } at: 14 March 2011 at 21:58 said...

haha..wan: ni kt tingkt 5...hoho.dhsyt kn!haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean