header

header
hairie

Nama Mohd Khairi Dalam Senarai Pemenang: Giveaway 3 Sponsor

| Saturday, 26 March 2011
Alhamdulillah, kali ini aku berjaya menempatkan diri dalam senarai pemenang untuk Contest Giveaway 3 Sponsor. Walaupun hanya dapat hadiah saguhati tapi sekurang-kurangnya aku dah mencuba yang terbaik dan aku sama-sama nak meriahkan dunia blog yang telah aku cipta ni. 

Kalau kamu semua nak tengok dan baca apa yang aku tulis untuk contest ini, 
boleh klik di sini: 

Kalau nak tengok siapa yang menang hadiah utama dan juga senarai pemenang lain
sila klik di sini:  


 Bukti yang aku tersenarai sebagai pemenang
  
Kepada pemenang hadiah utama, tahniah diucapkan dan kepada yang tak menang, anggaplah ia sebagai cabaran dan teruskan mencuba. Insyaallah, anda akan berjaya nanti. (^__^)

0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean