header

header
hairie

Our Memory Photo Contest

| Sunday, 13 March 2011
 

Assalamualaikum kawan-kawan yang sekepala dengan aku. Kali ini aku nak kongsi pengalaman aku dengan kawan-kawan dan juga atas sebab nak sertai contest ini. Tajuk sangat menarik walaupun kita nampak simple je kan. Kalau nak sertai klik link kat bawah gambar atas tu.

 Md Azrin, Syida, Ieqa dan aku
 
Gambar ini diambil semasa kami dalam perjalanan ke Putrajaya dengan niat suci iaitu untuk berjalan-jalan pada waktu hujung minggu kami. Sesekali begini menjadikan tekanan sepanjang menjadi pelajar yang menjalani latihan praktikal berkurangan dan sekaligus dapat menghilangkan kebosanan yang melanda pada tiap hujung minggu. SAYA MAHU SENTIASA BERSAMA KAWAN-KAWAN SAYA (^_^)

Khas untuk kawan-kawan yang lain Cik Hanis, Mesmerising1, Aslann As, Cik Dahlia dan juga kawan-kawan yang lain.

TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN (^____^)


0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean