header

header
hairie

Bloglist 1 Bulan Bersama Dunialelakimaskulin.com

| Wednesday, 13 April 2011

Assalamualaikum kepada ahli-ahli bolgger dan juga penulis tegar di Malaysia ini (^___^). Hari ini nak sertai bloglist dunialelakimaskulin.com atas jemputannya sebentar tadi dalam komen salah satu entri aku.

Aku nak komen secara ringkas mengenai dunialelakimaskulin.com ini. Blog ini setelah aku temui beberapa bulan lalu dan telah aku baca dan hayati topik-topik yang terdapat dalam blog tersebut, ianya sangat berguna kepada pembaca terutamnya kaum lelaki. Ini kerana secara keseluruhannya blog ini bercerita mengenai lelaki sama ada daripada masalah kesihatan, tips penjagaan diri, fesyen dan banyak lagi yang bagi aku sangat berguna bagi sesiapa yang bermasalah. 

Senang cakap, tak rugi kalau anda baca setiap entri/topik yang telah ditulis dalam ayat yang mudah supaya senang kita ni sebagai pembaca untuk faham dan meghayati setiap topik tersebut. 

Khas untuk kawan-kawan saya: Aslann As, Joe FZR dan juga Hazwan Mohd

S E K I A N   T E R I M A    K A S I H

1 Readers:

{ mesmerising_wan } at: 13 April 2011 at 22:20 said...

yeah!! i will. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean