header

header
hairie

Kemenangan dalam Contest Gaya & Fesyen

| Wednesday, 13 April 2011
Assalamualaikum kepada semua! Alhamdulillah kali ini aku menang tempat pertama dalam contest Gaya dan Fesyen anjuran Cik Cunndaa. Mula-mula kedua-dua gambar aku masuk 10 senarai yang terbaik antara peserta-peserta lain. Nak tahu lebih lanjut, klik link-link di bawah ini:

Contest Gaya & Fesyen 1 (gambar Lynda Roslanuntuk kategori wanita) 
http://www.mohdkhairi.com/2011/03/contest-gaya-fesyen.html

Contest Gaya & Fesyen 2 (gambar aku sendiri untuk kategori lelaki)

Senarai Top 10

Pemenang tempat pertama bagi setiap kategori & hadiah


Menang tempat pertama kategori lelaki
Walaupun hanya gambar ini sahaja yang menang tapi itu sudah cukup menggembirakan aku. Maknanya, gambar ini bukannya gambar biasa tapi ada makna disebalik postur badan itu.

Apa pun, usaha aku berbaloi juga akhirnya dengan kemenangan ini walaupun ada yang kata 'eleh! hadiah macam tu je aku boleh beli sendiri'. Mulut orang kita tak boleh tutup kecuali mulut tempayan yang ada di bawah rumah aku tu boleh tutup dengan dulang besar, zink yang dah tak guna dan apa-apa sahaja yang boleh digunakan untuk menutup. (^__^)

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

4 Readers:

{ mesmerising_wan } at: 13 April 2011 at 23:21 said...

amboi2,, meriah,
hehe
congrats,.
3 hapdate 1 malam nampak! huhu

{ hairie } at: 13 April 2011 at 23:28 said...

hahaha (^__^) ko la suruh post psl wajah bru..hahaha..then aku trjumpe 1 contest then aku menang 1..hahahaha

{ Nur Eyda } at: 13 April 2011 at 23:30 said...

yes! hasil tangan ak membawa tuah padamu...hik3

{ hairie } at: 13 April 2011 at 23:32 said...

nor!!!! btol2 (^____^) gmbo ni ko yg tngkppp...yeahhhh thanksssss!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean