header

header
hairie

Wajah Baru Laman Web Rasmi mohdkhairi.com!

| Wednesday, 13 April 2011
Alhamdulillah, akhirnya apa yang aku impikan sebelum ini telah dizahirkan melalui laman web peribadi yang ringkas ini. Dengan wajah baru yang bagi aku nampak eksklusif dan menepati kehendak aku, aku rasa makin bersemangat untuk menulis blog! insyaallah selepas ini akan lagi meriah jika tiada apa-apa rintangan ataupun halangan.

Entri ini khas untuk sahabat saya yang dah lama tak jumpa (tak ada la sampai 10 tahun pun) dan kami hanya berhubung melalui teknologi sahaja: Facebook, Twitter, Blog dan juga Telefon bimbit@handphone. Beliau inilah yang merupakan pengasas blog aku.

Wan's blog

















Pagi tadi masa aku balik mesyuarat dengan bos di Jelebu dia SMS aku yang mengatakan sedang dalam proses mengubah wajah blog aku. Aku jadi sangat teruja dan tak sabar nak buka laptop tengok apa yang baru! dan hasilnya sangat best dengan hanya sekeping gambar yang aku bekalkan untuk header, beliau jadikan gambar itu nampak meriah dan mengikut tema warna kegemaranku! Cerulean kot!

Dengan hanya foto ini





















Hasilnya boleh jadi macam ini dengan hanya Adobe Photoshop












Apa pun sangat berterima kasih kepada beliau, Hazwan Mohd yang sangat membantu/mempengaruhi aku untuk memiliki sebuah blog! (^__^)

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

10 Readers:

{ mesmerising_wan } at: 13 April 2011 at 23:18 said...

haha,,, pengasas kah? adoi ai.,..
ditambah dengan sketch up ye,, bagi yang teruja tgok 3d text tu, gune sketch up pastu edit kt adobe,.
siyes jeles ngan blog ko!! santeknyeeeeeeeeeeee!!!

p/s: design ak akan bom bom bile datangnye mood, dan masa yang elok., ok.,.

{ mahirahnazlim } at: 13 April 2011 at 23:21 said...

tangan yg sanagt kreatif :)

{ hairie } at: 13 April 2011 at 23:30 said...

wan: name pn ex dak landscape! grafik meletopppp....hahaha btol kn..hihi..pas ni dlm stahun lg ke mybe, tukar lg..hee..n ko la yg jd mngse (^__^)

mahiranazlim: hehe..beliau memg kreatif pn..kalau nk tau, bab edit2 gmbo beliau yg lbey baik dr aku..hehehe

{ dja_amiensukhri } at: 14 April 2011 at 00:31 said...

canteq.. sukenye.. nak jugak....
huhuhu.. ^^

{ mr.F } at: 14 April 2011 at 04:34 said...

Cantiknye blog...pandai wan...pandai kery....=)

{ hairie } at: 14 April 2011 at 09:15 said...

dja: hehe..pg request kt wan!

mr.F: haha..wan yg wat ..aku tulis2 je (^_^) thanks!

{ Fariza Othman } at: 14 April 2011 at 10:06 said...

menarik!!!<33 hehee

{ k e y r i } at: 15 April 2011 at 05:37 said...

walawewee...sematlah! follow sini :)

{ hairie } at: 15 April 2011 at 11:07 said...

kak: bukn slalu dpt tukar..hehehe sesekali..tenkiu2 (^___^)

keyri: hoho...member watkn..tenkiu2 (^_^)

{ Muhammad Afiq Abdul Rashid } at: 15 April 2011 at 14:22 said...

terbaik !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean