header

header
hairie

Aku dalam senarai pemenang: Contest Sayang Sahabat

| Friday, 20 May 2011
Hari ini baru berkesempatan untuk buat entri penghargaan atas penyenaraian nama aku dalam senarai pemenang bagi contest sayang sahabat anjuran Cek Najwa. Alhamdulillah aku dapat tempat kedua iaitu tewas di tangan rakan saya sendiri yang sama-sama sertai contest ini iaitu Cik Noona Anes

Hadia apa yang aku dapat?RM20 sahaja dan tuan punya penganjur ada tanya sama ada aku nak barang atau wang tunai. Dengan yakinnya aku cakap dengan beliau, apa kata kau bagi top up kepada kami. RM10 untuk aku dan lagi RM10 untuk sahabat aku dalam contest ini. Orang kata sharing is caring (^___^). Kan adil namanya tu. 

Entri aku dalam Contest Sayang Sahabat:

Senarai pemenang:

Entri Cik Noona Anis yang menang tempat pertama:

Pesanan dari aku semoga hubungan anda dengan kawan-kawan anda akan sentiasa baik dan berkekalan selamanya insyaallah (^__^) 

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

3 Readers:

{ Fariza Othman } at: 20 May 2011 at 11:53 said...

terbaik la..tahniah!!!

{ CikHanis } at: 20 May 2011 at 23:21 said...

KEKEKEKKEKEKKEKEKKEKE ikan kekek!

{ ain dzaya } at: 21 May 2011 at 03:15 said...

kembang kuncup kembang kuncup jap idong..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean