header

header
hairie

BERDEBAR! Latihan Praktikal dah hampir ke penghujung

| Monday, 16 May 2011
Buku nota yang sentiasa bersama sepanjang latihan praktikal
Assalamualaikum kawan-kawan blogger sekalian. Rasanya dah lama tak menulis di blog ini disebabkan sibuk seketika menyiapkan laporan latihan praktikal yang dah hampir ke penghujugnya hari ini 16 Mei 2011. Aku tamat latihan praktikal di Shapakat Consultant 6 Mei lalu dan hari ini adalah hari pembentangan di hadapan semua pensyarah mengenai kerja-kerja projek yang telah aku buat dan terlibat sepanjang latihan praktikal. 

Segala pengalaman dikumpul menjadi 1
Sangat berdebar ketika ini kerana aku bakal berhadapan dengan orang-orang yang berpengalaman. Aku perlu bercakap di hadapan mereka dengan penuh rasa keyakinan. Insyaallah. Dan aku baru sahaja habis membuat persiapan ayat-ayat yang perlu dilontarkan semasa pembentangan nanti. Kali ini kami perlu melakukan pembentangan dalam Bahasa Inggeris. Aku bukannya hebat sangat berbahasa Inggeris. Biasalah, kalau orang Jawa cuba untuk jadi orang putih memang tak tertinggal elemen-elemen Jawa. Mesti ada terselit sedikit! Tapi aku cuba yang terbaik. 

Laporan yang perlu dihantar dan dinilai oleh pensyarah penyelia
Petang ini giliran aku nombor 6 dan agak lama menunggu yang membuatkan aku semakin berdebar mungkin. Tapi aku cuba nak buat macam tak ada apa-apa buat macam biasa. Tapi biasanya akan berdebar juga bila dah berdiri mengadap semua pensyarah.

Lampiran sebagai sokongan laporan
Kawan-kawan sekalian, doakan aku dan kawan-kawan aku yang lain yang melakukan pembentangan hari ini berjaya dan harapnya tak ada masalah semasa pembentangan nanti. Insyaallah (^__^)

Semua yang aku buat ada dalam buku log ini

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

2 Readers:

{ eqbalzack } at: 18 May 2011 at 05:36 said...

Salam...
Abg eq akan umukan keputusan GA 'I LIGHT U' pada Jumaat ini, 20/6/2011 pukul 10 pagi. TQ

{ Mohd Khairi } at: 18 May 2011 at 09:27 said...

wokey TQ abg Eq (^___^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean