header

header
hairie

Pencarian Blog Kemas, Cantik dan Berinfomasi BY QISZANA

| Friday, 20 May 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger. Pagi Jumaat yang agak redup dan menenangkan ini aku nak kongsi dan ajak anda semua untuk sertai bloglist anjuran Cik Qis. Mudah sahaja kalau anda ikut arahan betul-betul.

Beliau nak cari 3 kategori blog pilihan iaitu Blog Kemas, Blog Cantik dan Blog Berinformasi. Aku kategori mana? Ini adalah pendapat peribadi aku mengenai blog aku. Apa yang aku tulis adalah apa yang aku lalui sepanjang hidup aku sebagai seorang pelajar. Dan aku juga ade menyelitkan seidikit info seperti UiTM Perak, UiTM Shah Alam dan Kepentingan Seni Bina Landskap. Ternyata entri-entri ini tersenarai dalam entri paling popular dalam blog aku. Apa pun aku suka bila blog aku ini berinformasi kerana aku memudahkan orang luar untuk mencari maklumat. Blog Cantik?Mungkin juga tapi itu terserah kepada penganjurlah. 
 

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

4 Readers:

{ Fariza Othman } at: 20 May 2011 at 12:01 said...

kery masuk tiga2 kategori.le masuk oooo

{ ayie } at: 20 May 2011 at 12:04 said...

ni blog stylo..hehe..good luck

{ Mohd Khairi } at: 20 May 2011 at 12:24 said...

akak: hahaha/...terpulang kpd pihak penganjur.weee

ayie: stylo ke?simple je la wey..aslkn mate sdp memandang,..hhuuhu.. tenkiu2 (^__^)

{ Cute MuM } at: 27 May 2011 at 11:04 said...

Salam Kenal..
Cute Mum datang dari blog Qiszana..
Jemputlah ke blog Cute Mum pula.. :)
http://mamiuyun.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean