header

header
hairie

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

| Thursday, 23 June 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger, baru sahaja selesai berbincang dengan pensyarah mengenai tajuk thesis untuk semester depan. Alhamdulillah, beliau bagi lampu hijau tentang apa yang aku buat cuma kena banyak buat kajian lagi. 

Okay terus kepada tajuk! Aku nak HACK  blog orang lain tapi secara lembut dan sopan sebab kita ni kan orang Melayu (^__^). 

Blog mana yang aku nak hack?

Pada pendapat aku ada persamaannya antara ketiga-tiga blog ini. Apa taknya buat 1 entri sahaja, yang datang komen berduyun-duyun. Bukan 5-10 orang sahaja malah melebih-lebih sehingga mencecah 100 terutamanya blog Abg Ben.  Man Yuseof post Wordless Wednesday dengan poster TRANSFORMERS sekeping sahaja tapi komen dah lebih 20! Memang hebat. Macam itulah juga blog EqbalZack. Gambar sekeping dengan sedikit ayat. Belum sempat nak komen dah ramai yang komen. Sungguh hebat mereka bertiga ini. 

Pesanan aku kepada mereka bertiga ini supaya kalau boleh kekalkan momentum tersebut dan kalau boleh kongsilah apa resepinya sehinggakan boleh menarik pembaca-pembaca lain (^__^) Dan kalau anda semua nak tahu, aku selalu baca entri-entri yang mereka tulis dan juga seringkali terfikir macam manalah mereka boleh dapat komen sebnayak itu. Sangat menarik perhatian aku dan ada unsur-unsur cemburu di situ (cemburu bukan niat jahat okay)

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

9 Readers:

{ cik Ida } at: 23 June 2011 at 16:51 said...

hey, jenguk sini nak tengok siapa yang akan kena hack.. feel free to hit me back yeah :)

aku teringin nak hack belog korang

{ c u m u h a m a } at: 23 June 2011 at 17:09 said...

singgah tuk HACK ! kihkih .

jgn HACK saya okeh :)

enjoy !

http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

{ Подтверждаю } at: 23 June 2011 at 19:07 said...

as salam..
hehe.
mereka berusaha untuk memperkenalkan blog masing~ sekarang, turn kamu~


ok2, pakcik tak hack sini~ maka, lawati lah belog pakcik ya ;)

kenapa pakcik teringin hack belog orang lain?kenapa tak blog ni??

{ eqbalzack } at: 23 June 2011 at 19:08 said...

salam...
hadiah GA BALI abg eq dah pos semalam (22/6/2011). insyaAllah esok/next week akan sampai...OK

{ Zul Fattah } at: 23 June 2011 at 20:38 said...

hack u k..
http://zulfattah.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

{ anismelon } at: 23 June 2011 at 20:55 said...

singgah sini..

abis la abg ben..pork peranda lah blog dye t..wuuu

{ Izzat Nazmi Saiful Bahri } at: 24 June 2011 at 00:21 said...

erk... ramai betul aim nak hack blog ben ni... makin ramai la hackers lepas ni... kena letak password panjang2 ni... heee~

teringin nak hack blog

{ solomolo } at: 24 June 2011 at 00:58 said...

fuh...
nasib baik bukan blog solomolo yang nak dihack...
selamat...
hahaha...

{ Sya_Cda } at: 24 June 2011 at 16:11 said...

singgah utk hack kt sini, bkn hack kejam,tp hack manje2 je + follow u :)
http://ciksya-cda.blogspot.com/2011/06/teringin-nak-hack-blog-orang.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean