header

header
hairie

Album Terbaru Ning Baizura - DEWA

| Wednesday, 8 June 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger. Tadi selepas buat entri Final Presentation Semester 07 terus menjeling-jeling ke reading list dan nampak pula si Qarl ni buat contest ini. jadi, aku pun nak cubalah. Mana tahu nanti rezeki melekat dekat aku pula kan, alhamdulillah (^___^). Senang saja nak sertai contest ini dengan hanya mengikut arahan yang beliau suruh.

Ini aku ada tinggalkan link untuk korang semua nak sertai:
Senarai 8 lagu yang terdapat di dalam album ini:
Raksasa
Sampai
Mama Papa
Bila
Pencarian
Propaganda
Alhamdulillah
Aku Bukan Dewa

Laman web rasmi Ning Baizura:
Video khas yang dibuat oleh Qarl untuk album Ning Baizura:


Okay dah selesai entri mudah ini. Sekurang-kurangnya aku menyokong industri hiburan tanah air yang kecil ini tapi mempunyai potensi besar kerana ramai artis tempatan kita ni berbakat besar dan kita juga mempunyai artis-artis senior yang sangat berpengalaman.

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

0 Readers:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean