header

header
hairie

BALI: a simple giveaway for fabulous followers...

| Friday, 17 June 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger sekalian. Lama rasanya tak online disebabkan kabel telefon kampung aku dicuri dan mengakibatkan talian telefon tetap terputus buat beberapa hari. Dan lagi satu, aku ada survey selama 3 hari di Melaka. Petang ini aku nak kongsi dengan anda semua mengenai giveaway anjuran Abg Eqbal Zack a.k.a Abg Ee.. oppss! (^__^) 

Beliau ni baru balik bercuti dari Bali, Indonesia atas tiket percuma hadiah istimewa daripada pihak Astro. Dapat nombor 3 pun boleh melancong secara percuma ke luar negara beb! Siapa yang tak nak kan.. Bali antara salah satu lokasi percutian paling popular di dunia dan mungkin pada satu hari nanti aku akan sampai ke sana insyaallah. Hari tu dah cuba pujuk Abg Eq nak ikut sekali sebab dapat 2 tiket kan?vukuplah untuk saya seorang kan bang?HAHA . ok, lupakan!

Ini aku bagi pautan info ringkas mengenai Pulau Bali, Indonesia:

Ini aku nak kongsi dengan anda semua pengenalan ringkas mengenai Negara Indonesia, sebuah negara kepulauan yang kaya dengan pelbagai budaya. Kalau nak seronok, kita pusing-pusing 1 Indonesia lagi seronok kan. Jom!


Anda nak sertai?jom klik sini:
 
S E K I A N   T E R I M A   K A S I H


3 Readers:

{ CikHanis } at: 17 June 2011 at 16:00 said...

suvey pe kat melaka?

{ zarazueyin } at: 20 June 2011 at 15:27 said...

tahniah ye
anda menang ;)

{ solomolo } at: 21 June 2011 at 21:38 said...

congrats !~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean