header

header
hairie

Hadiah Dari Abg EqbalZack Dah Sampai

| Wednesday, 29 June 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger,  semalam sampai dari Shah Alam terus cari sampul surat yang belum dibuka lagi atas meja aku. Kenapa?sebab nak tengok hadiah contest daripada Abg Eq sempena beliau pergi bercuti di Bali. 

Aku dapat panggilan daripada mak aku di kampung semasa aku di Shah Alam. Nak tahu kenapa?diorang risau ada sampul surat sampai rumah dan benda dalam tu keras. Sekrang ni kan macam-macam benda berlaku kan. Jadi, diorang ingat benda ni DADAH padahal hadiah dari Abg Eq. (^__^ ) 

Suka tengok key chain ini sebab selain mengikut tema warna rasmi blog aku, aku suka tengok ukiran ringkas yang ada pada key chain tersebut. Itulah yang meggambarkan BALI. Tengok bentuk dah juga cara persembahannya sahaja dah kenal BALI. Terima kasih Abg Eq (^__^) 

NOTES: sedang mencari idea macam mana nak buat logo fanpage Abg Eq

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

1 Readers:

{ Aman Ibrahim } at: 29 June 2011 at 10:15 said...

Tahniah~ memang cantik. Aman suka yg tuh and purple hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean