header

header
hairie

HAIRIE Cerulean di Blog Miss Jannah pula

| Monday, 27 June 2011



















Assalamualaikum kawan-kawan blogger, sekali lagi blog aku telah direview dan kali ini oleh Miss Jannah Jamaluddin. Apa yang buat aku ketawa mengenai entri ini adalah ayat-ayat manis yang buat aku cair seketika sambil menangis ..T__T..

Nah baca di sini: 

Terima kasih aku ucapkan kepada Miss Jannah sebab suka dengan header blog aku dan juga entri pendek yang telah digabungkan dengan entri Abg Haz yang membuatkan dia menangis! (^___^) 

7 Readers:

{ Fariza Othman } at: 27 June 2011 at 17:46 said...

blogger bakal meletup kebabommmm

{ Fariza Othman } at: 27 June 2011 at 17:46 said...

blogger bakal meletup kebabommmm

{ Fariza Othman } at: 27 June 2011 at 17:54 said...

kery tengok la blog kery dah di short listed kat GA blog biasa tapi cool 2.

{ +_Miss.Jannah_+ } at: 27 June 2011 at 18:08 said...

aiyarkk..
seriously dah malu malu meoww ni.. ;)
* tutup muka dengan bantal laju laju!

happy blogging Khairi :D

{ HAZWANmohd } at: 27 June 2011 at 21:31 said...

wah retis~

{ ayie } at: 28 June 2011 at 09:07 said...

congratulations.. wajib di terjah setiap blogger..

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 28 June 2011 at 16:02 said...

Kak Fariza: thanks akak!

Miss Jannah: haha...tenkiu2

Wan: retis?? haha xmo la guna terms tu..xreti hahaha

Ayie: trime kasih..meh2 singgh sini/.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean