header

header
hairie

HAIRIEcerulean dalam blog pilihan Jamaluddin.net

| Monday, 27 June 2011

Assalamualaikum kawan-kawan blogger, petang Isnin yang suam-suam panas dengan berlatarbelakangkan koleksi alunan piano Hazman Halid yang sungguh mengasyikkan, aku nak kongsi dengan anda semua mengenai apa yang aku jumpa. Blog aku dalam entri khas dalam Jamaluddin.net, alhamdulillah. Bukan senang aku nak dapat peluang macam ini. Sekurang-kurangnya ada juga yang mengikuti dan menyokong blog aku ini. Terima Kasih kawan-kawan. 

Ini aku letak pautan untuk entri tersebut: 

dan aku nak kongsi beberapa komen yang menjadi pilihan aku






























Ini di antara komen-komen daripada pembaca blog Jamaluddin.net. Sangat gembira dan suka tengok kawan-kawan blogger memberi komen positif!

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H


8 Readers:

{ JAMALUDDIN ABU BAKAR } at: 27 June 2011 at 16:53 said...

Alhamdulillah..Thanks Bro Khairi buatkan entri balasan nie..

Jamal dah masukkan blog nie dalam "BLOGLIST PILIHAN JAMAL"

Semoga sama-sama dapat terus maju kehadapan..InsyaAllah..

"Sharing Is Caring"

{ FAUZI NOR } at: 27 June 2011 at 16:54 said...

wah, aku tak penah org reveiw... sedih jew.. huhuhuhu

;p

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 June 2011 at 17:07 said...

JAMAL: again, thanks Jamal ..hehehe sama2 kite meriahkn aktiviti blog! (^__^)

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 27 June 2011 at 17:08 said...

Fauzi: rileks2 nnt lame2 insyallah ade..just kne bnyk usaha je (^__^)

{ +_Miss.Jannah_+ } at: 27 June 2011 at 17:12 said...

tag Khairi kat sini..

ee..geramnya tegk header tu..ni yg nak buat header lain ni :D

http://missjannahjamaluddin.blogspot.com/2011/06/you-took-my-heart-away-mr-hh-goodbye-mr.html

{ +_Miss.Jannah_+ } at: 27 June 2011 at 17:19 said...

kan dah datang ni? ish.. tak nampak la tu.. *buat2 merajuk 8 minit.. ;)

siap bagi buah tangan tau? nak?

NAHH.. :D

http://missjannahjamaluddin.blogspot.com/2011/06/you-took-my-heart-away-mr-hh-goodbye-mr.html

{ Fariza Othman } at: 27 June 2011 at 17:38 said...

terbaikkkk

{ ayie } at: 28 June 2011 at 09:08 said...

congratulations..hehe..leh la blanjee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean