header

header
hairie

salwaismail.blogspot.com GIVEAWAY

| Wednesday, 29 June 2011
Asalamualaikum kawan-kawan blogger, jom sertai giveaway dari Cik Salwa Ismail. Tak susah, cuma perju jawab soalan yan gbeliau sediakan sahaja (^__^) 

Kenapa Cik Salwa perlu pilih saya sebagai pemenang/penerima?
Sebenarnya, itu terpulang kepada pihak penganjur. Soalan ini beliau yang beri dan mesti tahu apa jawapan yang beliau mahukan. Apa yang saya lakukan adalah menunjukkan bahawa saya menyokong semua aktiviti contest/giveaway/segmen yang dianjurkan oleh blogger. HADIAH?bagi aku hadiah tu nombor 2. Ada yang kata hadiah tak menarik, tak mahulah sertai . Aku jenis yang tak kisah, mana-mana aktiviti yang aku boleh sertai, aku on sahaja. 

Lagu Sudirman Aku dan Duniaku ini sangat hebat sebab menceritakan mengenai dunianya yang penuh ranjau dan cabaran. Dan kalau betul-betul dihayati lagu ini ada beberapa baris ayat yang sangat sesuai dengan aku. (^__^)

Khas buat : Nur Eyda, Hanis Adila dan juga Lynda Roslan

S E K I A N   T E R I M A  K A S I H

3 Readers:

{ salwaismail } at: 29 June 2011 at 12:44 said...

terima kasih :)

{ ayie } at: 29 June 2011 at 14:52 said...

good luck..hehe

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 29 June 2011 at 21:49 said...

Salwaismail: same2

Ayie: hehe..thanks ayie..good luck utk ko jgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean