header

header
hairie

SEGMEN : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London

| Thursday, 23 June 2011

 
Assalamualaikum kawan-kawan blogger, aku tak dapat jemputan dan tak dijemput pun untuk sertai segmen ini. Tapi aku berminat untuk menyertai segmen ini dan juga menyokong aktiviti blogger lain (^__^)

En. Adiy Budika ni mula-mula cakap nak pergi London tapi mungkin bumi London tak boleh terima beliau agaknya jadi beliau tukar destinasi ke Bandung. Bandung, tempat paling popular untuk membeli belah. SERONOK!!

Macam mana la boleh terjumpa blog adybudika.com?
Terbebel lebih pula di atas tu tapi tak apa kan (^__^) Aku terjumpa blog adybudika.com semasa blogwalking di blog kawan-kawan yang aku kenal di Sahabat Blogger. Dan dari situ blod adiybudika ini aku senaraikan dalam Reading List dan topik-topik yang beliau tulis tu sangat menarik dan boleh menarik ramai pembaca untuk meninggalkan komen.

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

2 Readers:

{ AdyBudika } at: 23 June 2011 at 22:35 said...

thanks beb :)

{ Edy Zaidi } at: 24 June 2011 at 10:59 said...

good luck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean