header

header
hairie

Tarikh 25 Jun setiap tahun

| Sunday, 26 June 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger, petang yang agak panas di Shah Alam ini aku nak kongsi cerita macam biasalah kan. Semalam 25 Jun berjela-jela orang memberi ucapan sempena dengan ulangtahun kelahiran aku yang ke 23. Makin lama maik besar nombor itu dan makin perlu aku melakukan persediaan. Persediaan apa?macam-macam la, nak bayar PTPTN, nak kerja dan juga nak kumpul aset semampu yang mungkin dan jangan lupa untuk kumpul bekalan kita di akhirat nanti (^__^)

Aku ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan dan juga saudara mara yang sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kejayaan aku sempena dengan ulangtahun ke 23 ini. Juga beberapa ucapan yang menginsafkan diri aku seperti di bawah ini: 
TERIMA KASIH rakan sekolahku semasa di SMK Penghulu Saad 2004-2005, Mazlan Md Nor.

Juga kepada rakan blogger Ayie yang menghadiahkan aku kek secara terus dari skrin laptop aku (^__^). Tak dapatlah aku nak rasa kek yang ko curi dari Usop Wilcha. HAHA
Aku juga dapat ucapan daripada blogger popular yang sedang encipta nama dalam dunia maya beliau iaitu Man Yusoef (dulu berjiran dengan sekolah aku) dan selain ucapan NAKAL!, kami sempat berbincang dan aku paksa dia bagi petua kepada aku bagaimana nak tarik pembaca datang ke blog kita dan tinggalkan komen dalam entri kita. Sekali dia publish entri, ramai yang komen okay (^__^)

SEMPENA dengan ulangtahun aku yang 23 ini aku bercadang dan merancang dan dah buat persiapan pun nak anjurkan GIVEAWAY (perkataan ini digunakan setelah mendapatkan pandangan daripada blogger Abg EqbalZack dan juga Abg Yen) yang pertama. Insyaallah akan diwar-warkan selepas segalanya sudah bersedia.

Saya perlukan sokongan dan juga penyertaan daripada blogger di luar sana. Insyaallah segalanya akan berjalan lancar (^__^)

6 Readers:

{ June Flizzow } at: 26 June 2011 at 14:54 said...

happy belated birthday :)

{ aslann } at: 26 June 2011 at 16:51 said...

Magawwwddddd! ade muka ittewww~~ cukenyeee~~

{ .fariza. } at: 26 June 2011 at 18:46 said...

happy belated besday~
giveaway....

{ A M E ! } at: 26 June 2011 at 21:33 said...

happy belated birthday ! have a very blast year ahead ya . ohh dont forget to make wishes and do take care ya .

:D

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 26 June 2011 at 23:41 said...

June: tenkiu2 (^__^)

Lann: sbb this ayat sungguh bermakna..tenkiu taw ingtkn aku!

Fariza: hehe..tenkiu..giveaway?insyaallah ..

Ame!: hehe..thanks (^__^) kamu pun mcm tu juga..

{ Fariza Othman } at: 27 June 2011 at 11:25 said...

terkejut igt ade org gune id. haha.
happy belated birthday kery!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean