header

header
hairie

Tersenarai dalam pemenang contest Eqbalzack & Qarl

| Tuesday, 21 June 2011
Assalamualaikum kawan-kawan blogger, hari ini bersiaran langsung dari Shah Alam disebabkan ada komitmen yang perlu diselesaikan. Berbalik kepada tajuk di atas, alhamdulillah aku  tersenarai dalam senarai pemenang bagi contest yang dianjurkan oleh 2 blogger terkenal ini iaitu Abg Eqbalzack dan juga En. Qarl. Kalau tak silap kemenangan ini datang serentak dalam masa sehari.

Ini adalah entri aku yang menjadi pilihan pihak penganjur:
Giveaway BALI oleh Eqbalzack
 
Contest Album DEWA Ning Baizura
 
Alhamdulillah kedua-dua entri tersebut menjadi pilihan mereka untuk disenaraikan dalam pemenang. Dan di bawah ini adalah entri yang menyenaraikan nama aku sebagai pemenang dalam contest tersebut:

24 key chain from BALI: giveaway result!
 
Winners Contest Album DEWA Ning Baizura
 
Tak sia-sia aku meluangkan masa untuk blogwalking dan menulis entri ringkas tersebut.Walaupun mungkin ada yang kata hadiah yang biasa-biasa sahaja tapi sebenarnya anda silap. Kalau anda sertai contest-contest yang dianjurkan oleh penulis blog, maknanya anda dah menyokong aktiviti blog yang sangat meriah ini. Ini adalah pendapat aku (^__^) 

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

1 Readers:

{ emeera asnary } at: 22 June 2011 at 01:03 said...

tahniah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean