header

header
hairie

1st GIVEAWAY mohdkhairi.com DAH TAMAT!

| Sunday, 17 July 2011
Assalamualaikum, kawan-kawan blogger, seperti sedia maklum 1st GIVEAWAY aku  akan ditutup pada 17 Julai 2011 jam 11.00 malam dan waktu itu telah tiba dan dengan bangganya, aku mengumumkan bahawa 1st Giveaway mohdkhairi.com DUAPULUHTIGA telah ditutup secara rasminya sekarang. Sebarang penyertaan selepas ini tidak akan diterima.

Alhamdulillah penyertaan daripada para penulis blog sangat memberangsangkan iaitu seramai 153 peserta dan insyaallah selepas ini aku akan keluarkan senarai nama peserta yang menyertai giveaway ini. Dan undian akan dijalankan secepat mungkin. 



Pengumunan pemenang?yang itu aku belum pasti bila tapi aku akan tinggalkan komen (yang menyatakan bahawa blogger ini menang) pada entri giveaway masing-masing. Faham?senang cakap, aku akan tulis bahawa anda telah menang pada ruang komen entri/shoutbox anda.Jadi, sila ambil perhatian (^___^)

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

4 Readers:

{ ♥ Cik Emma ♥ } at: 17 July 2011 at 23:05 said...

waahh..saya harap..Saya salah seorang yg bertuah.. :)

{ Cik Meyo } at: 17 July 2011 at 23:06 said...

yeayyyyyyy ! excited plak hehe

{ AinSyaz } at: 17 July 2011 at 23:24 said...

yay! x sabar tunggu.. fuh kanan, fuh kiri..mudah2an menang.aminnn ;)

{ zarahanggun } at: 21 July 2011 at 11:33 said...



Saya juga ada giveaway gift contest utk d beri pd semua org ..senang aje .. sila klik link ayat ini.

TQ tuan tanah saya join as follower tuan tanah sbb bg tumpang lalu dan kalau sudi follow lah balik yer. Muahhhz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean