header

header
hairie

AUUMMMMM!!! malam ni ..

| Thursday, 28 July 2011
Gambar ikhsan dari google









Assalamualaikum kawan-kawan blogger, hari ini terasa berdebar dan tak sabar nak pergi Stadium nasional Bukit Jalil! Rasanya semua orang tahu kan apa yang bakal berlaku malam ni di Stadium Bukit Jalil.


Kebetulan aku tak ada apa-apa komitmen malam ni dan juga peluang terbuka untuk masuk ke stadium yang tak pernah aku rasa macam mana meriahnya tengok bola secara langsung dari stadium. Kepada kawan-kawan serumahku yang tak dapat tiket, aku minta maaf okay (^___^) tapi korang masih boleh menonton secara dekat di rumah kan.

Harap-harap perjalan pergi dan balik ke Bukit Jalil malam ni selamat dan juga sepanjang berada di stadium pun tak ada apa-apa benda buruk yang berlaku. Aku pergi dengan sepupu aku yang kebetulan ada di sini.

Kalau dapat jumpa dengan para blogger malam ni pun mesti lagi seronok! Korang, jumpa malam nanti.okay (^___^)

Aaaauuuuummmmmmmmm!!!!!!

S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

2 Readers:

{ Nur Eyda } at: 28 July 2011 at 13:08 said...

kery..pi sane hati2....org sesak tuh...tough kn badan skit ok...hik3

{ Mohd Khairi Khadzir } at: 28 July 2011 at 13:09 said...

hehe .ok nor..dh bersdia dh pun..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GengCyber.com

Apesal.com

 

Copyright © 2010 HAIRIEcerulean